Р О З К Л А Д З А Н Я Т Ь Житомирський технологічний коледж Київського національного університету будівництва і архітектури - офіційний сайт http://ztk.zt.ua/index.php/2015-01-23-08-37-25/rozklad 2016-06-07T22:43:20Z Joomla! 1.5 - Open Source Content Management РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ 2016-01-19T10:31:41Z 2016-01-19T10:31:41Z http://ztk.zt.ua/index.php/2015-01-23-08-37-25/21-2015-01-23-08-35-31/116-rozklad Administrator [email protected] <p style="text-align: center;"> </p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong>Р  О  З  К  Л  А  Д       З  А  Н  Я  Т  Ь</strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong>для груп денної форми навчання на ІІ семестр 2015/16 н.р.</strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong><a href="https://drive.google.com/file/d/0B5EfJUy8r7oFc2RQTy1fY0dnNjQ/view?usp=sharing" target="_blank">І         к     у     р     с</a></strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong><strong style="font-size: large; text-align: center;"><span style="color: #183449;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0B5EfJUy8r7oFcmx2SE9oSlh0YjA/view?usp=sharing" target="_blank">ІI         к     у     р     с</a></span></strong></strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong><strong style="font-size: large; text-align: center;"><strong style="font-size: large; text-align: center;"><strong><span style="color: #183449;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0B5EfJUy8r7oFUG5SWkNsclR6NEk/view?usp=sharing" target="_blank">ІII         к     у     р     с</a></span></strong></strong><br /></strong></strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong> </strong></span></p> <p style="padding-left: 420px;"><strong style="font-size: large; text-align: center;"><strong><span style="white-space: pre;"><a href="https://goo.gl/ZPGA5s" target="_blank" style="text-decoration: none; color: #183449;"> <span style="white-space: pre;"> </span> </a></span><a href="https://drive.google.com/file/d/0B5EfJUy8r7oFRmFqS0laanhjc2s/view?usp=sharing" target="_blank"><span style="color: #183449;">ІV         к     у     р     с</span></a></strong></strong></p> <p style="padding-left: 420px;"> </p> <p style="padding-left: 420px;"> </p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"><strong style="font-size: large; text-align: center;"><strong><span style="color: #183449;"><span style="font-size: x-large;"><a href="https://drive.google.com/folderview?id=0ByvtxwZcR5omVkFzVzVyaURhbDg&amp;usp=sharing" target="_blank">Зміни до розкладу</a></span></span></strong></strong></p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"> </p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"> </p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"> </p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"><span style="font-size: xx-large;"><strong>Графік консультацій</strong></span></p> <p align="center"><strong><a href="https://drive.google.com/file/d/0B5EfJUy8r7oFZm1VaGxBenNWSk0/view?usp=sharing" target="_blank"><span style="font-size: large;">Шатило Н.В</span>.</a></strong></p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"><strong style="font-size: large; text-align: center;"><strong><span style="color: #183449;"><span style="font-size: x-large;"><br /></span></span></strong></strong></p> <hr width="1" style="width: 1px;" /> <p><strong> </strong></p> <p style="text-align: center;"> </p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong>Р  О  З  К  Л  А  Д       З  А  Н  Я  Т  Ь</strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong>для груп денної форми навчання на ІІ семестр 2015/16 н.р.</strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong><a href="https://drive.google.com/file/d/0B5EfJUy8r7oFc2RQTy1fY0dnNjQ/view?usp=sharing" target="_blank">І         к     у     р     с</a></strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong><strong style="font-size: large; text-align: center;"><span style="color: #183449;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0B5EfJUy8r7oFcmx2SE9oSlh0YjA/view?usp=sharing" target="_blank">ІI         к     у     р     с</a></span></strong></strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong><strong style="font-size: large; text-align: center;"><strong style="font-size: large; text-align: center;"><strong><span style="color: #183449;"><a href="https://drive.google.com/file/d/0B5EfJUy8r7oFUG5SWkNsclR6NEk/view?usp=sharing" target="_blank">ІII         к     у     р     с</a></span></strong></strong><br /></strong></strong></span></p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size: large;"><strong> </strong></span></p> <p style="padding-left: 420px;"><strong style="font-size: large; text-align: center;"><strong><span style="white-space: pre;"><a href="https://goo.gl/ZPGA5s" target="_blank" style="text-decoration: none; color: #183449;"> <span style="white-space: pre;"> </span> </a></span><a href="https://drive.google.com/file/d/0B5EfJUy8r7oFRmFqS0laanhjc2s/view?usp=sharing" target="_blank"><span style="color: #183449;">ІV         к     у     р     с</span></a></strong></strong></p> <p style="padding-left: 420px;"> </p> <p style="padding-left: 420px;"> </p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"><strong style="font-size: large; text-align: center;"><strong><span style="color: #183449;"><span style="font-size: x-large;"><a href="https://drive.google.com/folderview?id=0ByvtxwZcR5omVkFzVzVyaURhbDg&amp;usp=sharing" target="_blank">Зміни до розкладу</a></span></span></strong></strong></p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"> </p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"> </p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"> </p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"><span style="font-size: xx-large;"><strong>Графік консультацій</strong></span></p> <p align="center"><strong><a href="https://drive.google.com/file/d/0B5EfJUy8r7oFZm1VaGxBenNWSk0/view?usp=sharing" target="_blank"><span style="font-size: large;">Шатило Н.В</span>.</a></strong></p> <p style="padding-left: 420px; text-align: left;"><strong style="font-size: large; text-align: center;"><strong><span style="color: #183449;"><span style="font-size: x-large;"><br /></span></span></strong></strong></p> <hr width="1" style="width: 1px;" /> <p><strong> </strong></p> Реквізити ЖТК КНУБіА для оплати за навчання або за проживання у гуртожитку, або благодійні внески 2015-09-28T05:51:20Z 2015-09-28T05:51:20Z http://ztk.zt.ua/index.php/2015-01-23-08-37-25/2015-09-28-08-11-00 Administrator [email protected] <p><strong>До уваги студентів ЖТК КНУБіА!</strong></p> <p>З 22 вересня 2015 року в коледжі змінені платіжні реквізити.</p> <p> </p> <p>Опалат за навчання, проживання в гуртожитку та благодійні внески вносяться на нові розрахункові рахунки коледжу.</p> <p>Зверніть увагу на призначення платежу.</p> <p style="padding-left: 30px;"> </p> <p><strong>Отримувач:<span style="white-space: pre;"> </span>Житомирський технологічний коледж КНУБіА</strong></p> <p><strong>Банк одержувача: ГУДКСУ в Житомирській обл.</strong></p> <p><strong>Код банку: <span style="white-space: pre;"> </span>811039</strong></p> <p><strong>Розрахунковий рахунок</strong></p> <p style="padding-left: 30px;">За навчання<span style="white-space: pre;"> <span style="white-space: pre;"> <span style="white-space: pre;"> </span></span></span><strong>31256297191274</strong></p> <p style="padding-left: 30px;">За проживання в гуртожитку<span style="white-space: pre;"> <span style="white-space: pre;"> </span></span><strong>31253297291274</strong></p> <p style="padding-left: 30px;">Благодійні внески<span style="white-space: pre;"> <span style="white-space: pre;"> <span style="white-space: pre;"> </span></span></span><strong>31255395191274</strong></p> <p><strong>Ідентифікаційний код <span style="white-space: pre;"> </span>39891833</strong></p> <p><strong style="font-weight: bold;">Призначення платежу:  з</strong>а навчання або за проживання в гуртожитку, або благодійні внески</p> <p> </p> <p><strong><br /></strong></p> <p><strong>До уваги студентів ЖТК КНУБіА!</strong></p> <p>З 22 вересня 2015 року в коледжі змінені платіжні реквізити.</p> <p> </p> <p>Опалат за навчання, проживання в гуртожитку та благодійні внески вносяться на нові розрахункові рахунки коледжу.</p> <p>Зверніть увагу на призначення платежу.</p> <p style="padding-left: 30px;"> </p> <p><strong>Отримувач:<span style="white-space: pre;"> </span>Житомирський технологічний коледж КНУБіА</strong></p> <p><strong>Банк одержувача: ГУДКСУ в Житомирській обл.</strong></p> <p><strong>Код банку: <span style="white-space: pre;"> </span>811039</strong></p> <p><strong>Розрахунковий рахунок</strong></p> <p style="padding-left: 30px;">За навчання<span style="white-space: pre;"> <span style="white-space: pre;"> <span style="white-space: pre;"> </span></span></span><strong>31256297191274</strong></p> <p style="padding-left: 30px;">За проживання в гуртожитку<span style="white-space: pre;"> <span style="white-space: pre;"> </span></span><strong>31253297291274</strong></p> <p style="padding-left: 30px;">Благодійні внески<span style="white-space: pre;"> <span style="white-space: pre;"> <span style="white-space: pre;"> </span></span></span><strong>31255395191274</strong></p> <p><strong>Ідентифікаційний код <span style="white-space: pre;"> </span>39891833</strong></p> <p><strong style="font-weight: bold;">Призначення платежу:  з</strong>а навчання або за проживання в гуртожитку, або благодійні внески</p> <p> </p> <p><strong><br /></strong></p> Підрозділ працевлаштування 2015-01-23T08:58:22Z 2015-01-23T08:58:22Z http://ztk.zt.ua/index.php/2015-01-23-08-37-25/2015-01-23-09-01-45 Administrator [email protected] <p>З метою сприяння студентам та випускникам коледжу у працевлаштуванні, підтримки партнерських відносин з роботодавцями регіону, в Житомирському технологічному коледжі створено відділ працевлаштування випускників.</p> <p>Відділ працевлаштування вирішує покладені на нього завдання у взаємодії з обласними та місцевими органами влади, службами зайнятості населення, профспілковими, молодіжними, громадськими організаціями.</p> <p>Структура відділу, чисельність його працівників і Положення про відділ затверджується директором коледжу.</p> <p>У своїй роботі працівники відділу керуються Законом України  «Про вищу освіту», Постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 1996 р. № 992 «Про затвердження Порядку працевлаштування випускників вищих навчальних закладів, підготовка яких здійснювалась за державним замовленням», розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1726-р від 27 серпня 2010 року «Про підвищення рівня працевлаштування випускників вищих навчальних закладів», наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 404 від 27 квітня 2011 року "Про затвердження Типового положення про підрозділ вищого навчального закладу щодо сприяння працевлаштуванню студентів і випускників", Статутом коледжу та іншими законодавчими актами, які регулюють діяльність вищої освіти.</p> <p>З метою сприяння студентам та випускникам коледжу у працевлаштуванні, підтримки партнерських відносин з роботодавцями регіону, в Житомирському технологічному коледжі створено відділ працевлаштування випускників.</p> <p>Відділ працевлаштування вирішує покладені на нього завдання у взаємодії з обласними та місцевими органами влади, службами зайнятості населення, профспілковими, молодіжними, громадськими організаціями.</p> <p>Структура відділу, чисельність його працівників і Положення про відділ затверджується директором коледжу.</p> <p>У своїй роботі працівники відділу керуються Законом України  «Про вищу освіту», Постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 1996 р. № 992 «Про затвердження Порядку працевлаштування випускників вищих навчальних закладів, підготовка яких здійснювалась за державним замовленням», розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1726-р від 27 серпня 2010 року «Про підвищення рівня працевлаштування випускників вищих навчальних закладів», наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 404 від 27 квітня 2011 року "Про затвердження Типового положення про підрозділ вищого навчального закладу щодо сприяння працевлаштуванню студентів і випускників", Статутом коледжу та іншими законодавчими актами, які регулюють діяльність вищої освіти.</p> Як написати резюме 2015-01-23T08:40:57Z 2015-01-23T08:40:57Z http://ztk.zt.ua/index.php/2015-01-23-08-37-25/2015-01-23-08-45-22 Administrator [email protected] <p><strong>Резюме</strong> є найпершим і дуже важливим документом, який забезпечує заочне знайомство роботодавця із претендентом на робоче місце. За ним формується перша уява і, звісно, найбільш важливе враження про людину. Тому зміст резюме повинен базуватися саме на позитивних якостях претендента.</p> <p><strong>Що таке «резюме»?</strong></p> <p>Резюме – це коротке узагальнення найважливіших відомостей про особу. Зокрема в ньому подаються дані про освіту, професійний досвід, а також основні біографічні дані. На відміну від автобіографії, резюме характеризується граничним лаконізмом і дає людині змогу, влаштовуючись на роботу, повідомити про себе те, що вона вважає за найнеобхідніше, аби справити на роботодавця приємне враження про себе як потенційного працівника. Правильно, грамотно складене резюме – запорука успіху.</p> <p>Є три форми резюме:</p> <ul> <li>звичайне, або стандартне (довільне);</li> <li>хронологічне (висвітлює досвід за роками);</li> <li>функціональне (демонструє освіту й потенціал автора, увиразнює професійні здібності, підтверджені попередніми роками діяльності).</li> </ul> <p><strong>Для чого потрібне резюме?</strong></p> <p>Резюме є одним із ефективних інструментів пошуку роботи. Адже в ньому коротко викладено найважливіші для роботодавця факти Вашої біографії навички та знання, зазвичай пов'язані з Вашою майбутньою роботою. Як правило, на перегляд резюме витрачається не більше однієї хвилини, тому дуже важливо одразу ж привернути увагу роботодавця, зацікавити його та спонукати призначити Вам інтерв'ю. Під час написання резюме важливо пам'ятати, що воно стане Вашою візитною карткою і повинно виділяти Вас зі всього загалу людей, які шукають роботу.</p> <p><strong>Вимоги до складання резюме</strong></p> <p>Обсяг резюме не повинен перевищувати однієї сторінки. Інформацію слід розміщувати так. Щоб легко сприймалася візуально, передусім акцентувала увагу на особистісних позитивах:</p> <ul> <li>вичерпність інформації з акцентом на основних елементах;</li> <li>грамотність, бездоганний друк;</li> <li>чітке оформлення;</li> <li>персоніфікація резюме (при бажанні можна перелічити назви фірм, де людина працювала раніше, та зазначити імена їхніх керівників).</li> </ul> <p><strong>Структура резюме:</strong></p> <ul> <li>прізвище, ім'я, по батькові;</li> <li>адреса;</li> <li>контактний телефон;</li> <li>адреса електронної пошти;</li> <li>кваліфікація (коротко вказати найважливішу для потенційного роботодавця інформацію про Ваші професійні навички, сильні сторони і досягнення);</li> <li>характеристика;</li> <li>професійний досвід;</li> <li>освіта;</li> <li>додаткова інформація (володіння іноземними мовами, комп'ютером);</li> <li>особисті інтереси.</li> </ul> <p><strong>Корисні поради при написанні резюме:</strong></p> <ul> <li>Резюме повинно мати яскраво виражену структуру і просту мову викладу. Роботодавець має витратити мінімум часу на перегляд резюме і ухвалення рішення по ньому. У тексті повинні впадати в очі Ваші ключові здібності, досягнення та досвід.</li> <li>Резюме повинно бути правильно оформлене. У того, хто його читає, не повинна розсіюватися увага. Необхідно поєднувати акуратні пробіли, рівні поля і не нехтувати абзацами.</li> <li>Резюме повинно бути коротким. Оптимальний обсяг - одна сторінка. Зупиняйтеся детально на Вашому досвіді. Обов'язково висловлюйте думки грамотно, уникайте другорядних деталей.</li> <li>Резюме повинно бути продуманим. Його зміст повинен повністю відповідати вимогам вакансії, на яку Ви претендуєте.</li> <li>Резюме повинно бути доказовим. Покажіть реальний результат Вашої діяльності.</li> <li>Резюме повинно бути точним. Остерігайтеся загальних фраз і зайвих визначень.</li> <li>Резюме повинно бути акуратним. Вказуючи на свій позитивний досвід, не перебільшуйте і не вихваляйтеся.</li> <li>Резюме повинно бути зовнішньо привабливим. Використовуйте якісний папір, бажано білого кольору. Шрифт має легко читатися.</li> <li>Резюме повинно бути простим. Не захоплюйтеся графічними малюнками, рамками та іншим. Не ускладнюйте текст абревіатурами, які можуть бути невідомі роботодавцю. Повністю пишіть назви шкіл, університетів і міст.</li> <li>Резюме повинно бути живим.</li> <li>Резюме повинно бути коректним. Використовуйте короткі фрази і не захоплюйтеся довгими словосполученнями.</li> <li>Резюме повинно бути граматично бездоганним. Не довіряйте комп'ютерному редактору. Обов'язково перечитайте його текст після написання, щоб переконатися у відсутності помилок і двозначностей.</li> <li>Резюме повинно бути читабельним. Пам'ятайте, що нерозбірливе резюме найчастіше залишається непрочитаним.</li> <li>Резюме повинно бути офіційним. Не перевантажуйте його даними особистого характеру, а саме: відомостями про родичів, вашу вагу, ріст, здоров'я. У жодному випадку не прикладайте до резюме свою фотографію (окрім тих випадків, коли цього вимагає роботодавець).</li> <li>Резюме повинно бути закінченим. Роботодавці розуміють, що якщо вони захочуть рекомендацій, то ви їх надасте. Тому не пишіть у кінці резюме: "Рекомендації додаються".</li> </ul> <p><strong>Резюме</strong> є найпершим і дуже важливим документом, який забезпечує заочне знайомство роботодавця із претендентом на робоче місце. За ним формується перша уява і, звісно, найбільш важливе враження про людину. Тому зміст резюме повинен базуватися саме на позитивних якостях претендента.</p> <p><strong>Що таке «резюме»?</strong></p> <p>Резюме – це коротке узагальнення найважливіших відомостей про особу. Зокрема в ньому подаються дані про освіту, професійний досвід, а також основні біографічні дані. На відміну від автобіографії, резюме характеризується граничним лаконізмом і дає людині змогу, влаштовуючись на роботу, повідомити про себе те, що вона вважає за найнеобхідніше, аби справити на роботодавця приємне враження про себе як потенційного працівника. Правильно, грамотно складене резюме – запорука успіху.</p> <p>Є три форми резюме:</p> <ul> <li>звичайне, або стандартне (довільне);</li> <li>хронологічне (висвітлює досвід за роками);</li> <li>функціональне (демонструє освіту й потенціал автора, увиразнює професійні здібності, підтверджені попередніми роками діяльності).</li> </ul> <p><strong>Для чого потрібне резюме?</strong></p> <p>Резюме є одним із ефективних інструментів пошуку роботи. Адже в ньому коротко викладено найважливіші для роботодавця факти Вашої біографії навички та знання, зазвичай пов'язані з Вашою майбутньою роботою. Як правило, на перегляд резюме витрачається не більше однієї хвилини, тому дуже важливо одразу ж привернути увагу роботодавця, зацікавити його та спонукати призначити Вам інтерв'ю. Під час написання резюме важливо пам'ятати, що воно стане Вашою візитною карткою і повинно виділяти Вас зі всього загалу людей, які шукають роботу.</p> <p><strong>Вимоги до складання резюме</strong></p> <p>Обсяг резюме не повинен перевищувати однієї сторінки. Інформацію слід розміщувати так. Щоб легко сприймалася візуально, передусім акцентувала увагу на особистісних позитивах:</p> <ul> <li>вичерпність інформації з акцентом на основних елементах;</li> <li>грамотність, бездоганний друк;</li> <li>чітке оформлення;</li> <li>персоніфікація резюме (при бажанні можна перелічити назви фірм, де людина працювала раніше, та зазначити імена їхніх керівників).</li> </ul> <p><strong>Структура резюме:</strong></p> <ul> <li>прізвище, ім'я, по батькові;</li> <li>адреса;</li> <li>контактний телефон;</li> <li>адреса електронної пошти;</li> <li>кваліфікація (коротко вказати найважливішу для потенційного роботодавця інформацію про Ваші професійні навички, сильні сторони і досягнення);</li> <li>характеристика;</li> <li>професійний досвід;</li> <li>освіта;</li> <li>додаткова інформація (володіння іноземними мовами, комп'ютером);</li> <li>особисті інтереси.</li> </ul> <p><strong>Корисні поради при написанні резюме:</strong></p> <ul> <li>Резюме повинно мати яскраво виражену структуру і просту мову викладу. Роботодавець має витратити мінімум часу на перегляд резюме і ухвалення рішення по ньому. У тексті повинні впадати в очі Ваші ключові здібності, досягнення та досвід.</li> <li>Резюме повинно бути правильно оформлене. У того, хто його читає, не повинна розсіюватися увага. Необхідно поєднувати акуратні пробіли, рівні поля і не нехтувати абзацами.</li> <li>Резюме повинно бути коротким. Оптимальний обсяг - одна сторінка. Зупиняйтеся детально на Вашому досвіді. Обов'язково висловлюйте думки грамотно, уникайте другорядних деталей.</li> <li>Резюме повинно бути продуманим. Його зміст повинен повністю відповідати вимогам вакансії, на яку Ви претендуєте.</li> <li>Резюме повинно бути доказовим. Покажіть реальний результат Вашої діяльності.</li> <li>Резюме повинно бути точним. Остерігайтеся загальних фраз і зайвих визначень.</li> <li>Резюме повинно бути акуратним. Вказуючи на свій позитивний досвід, не перебільшуйте і не вихваляйтеся.</li> <li>Резюме повинно бути зовнішньо привабливим. Використовуйте якісний папір, бажано білого кольору. Шрифт має легко читатися.</li> <li>Резюме повинно бути простим. Не захоплюйтеся графічними малюнками, рамками та іншим. Не ускладнюйте текст абревіатурами, які можуть бути невідомі роботодавцю. Повністю пишіть назви шкіл, університетів і міст.</li> <li>Резюме повинно бути живим.</li> <li>Резюме повинно бути коректним. Використовуйте короткі фрази і не захоплюйтеся довгими словосполученнями.</li> <li>Резюме повинно бути граматично бездоганним. Не довіряйте комп'ютерному редактору. Обов'язково перечитайте його текст після написання, щоб переконатися у відсутності помилок і двозначностей.</li> <li>Резюме повинно бути читабельним. Пам'ятайте, що нерозбірливе резюме найчастіше залишається непрочитаним.</li> <li>Резюме повинно бути офіційним. Не перевантажуйте його даними особистого характеру, а саме: відомостями про родичів, вашу вагу, ріст, здоров'я. У жодному випадку не прикладайте до резюме свою фотографію (окрім тих випадків, коли цього вимагає роботодавець).</li> <li>Резюме повинно бути закінченим. Роботодавці розуміють, що якщо вони захочуть рекомендацій, то ви їх надасте. Тому не пишіть у кінці резюме: "Рекомендації додаються".</li> </ul> Приклад резюме 2015-01-23T08:43:13Z 2015-01-23T08:43:13Z http://ztk.zt.ua/index.php/2015-01-23-08-37-25/2015-01-23-08-46-08 Administrator [email protected] <p align="center"><strong>Зразок резюме - студента з мінімальним досвідом роботи</strong></p> <p align="center"><strong>Іванов Іван Іванович</strong></p> <p align="center"><strong>(Ivan I. </strong><strong>Ivanov</strong><strong>)</strong></p> <p align="center"><strong>Посада у компанії з дружнім колективом, де я зміг би застосувати набуті знання та навички, а також навчитись новому</strong></p> <p align="center"><strong>Побажання</strong> – робота за фахом, яка потребує знань іноземних мов (англійська) з наступним їх вдосконаленням</p> <p><strong>Моб. телефон</strong>: +38 063 123-45-67</p> <p><strong>E-mail</strong>: [email protected]</p> <p align="center"><strong><span style="text-decoration: underline;">Досвід роботи</span></strong></p> <table style="height: 278px; width: 1024px; border: 0px solid #ffffff;" border="0" cellpadding="0" frame="void"> <tbody> <tr> <td style="border: 1px solid #ffffff;" valign="top"> <p>Грудень/2014 – Лютий/2015</p> </td> <td style="border: 1px solid #ffffcc;"> <p><strong>"Коростенський завод МДФ", м. Житомир</strong> – виробнича практика</p> <p><strong><em>слюсар КВП і А</em></strong><strong><em></em></strong></p> <p>- діагностика та налагодження автоматизованих систем;</p> <p>- складання графіків ТО обладнання;</p> <p>- складання графіків повірки засобів вимірювань</p> </td> </tr> <tr> <td style="border: 1px solid #ffffff;" valign="top"> <p>Липень/2014 - Серпень/2014</p> </td> <td style="border: 1px solid #ffffff;"> <p><strong>ТОВ "ВТП БУТОН", м. Житомир</strong> – виробничо-торгівельне підприємство<br /> <strong><em>технік</em></strong></p> <p>- розробка конструкторської та робочої документації;</p> <p>- монтаж блоків управління автоматикою</p> </td> </tr> <tr> <td style="width: 200px; border: 1px solid #ffffff;" valign="top"> <p>Січень/2014 - Лютий/2014</p> </td> <td style="width: 824px; border: 1px solid #ffffff;"> <p><strong>"Житомирський картонний комбінат" м. Житомир </strong>– виробнича практика<br /> <strong><em>слюсар КВП і А</em></strong><strong><em></em></strong></p> <p>- технічне обслуговування автоматизованих систем і засобів автоматики</p> <p>- повірка засобів вимірювання</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p align="center"><strong><span style="text-decoration: underline;">Освіта</span></strong></p> <table style="width: 1024px; border: 0px solid #ffffff;" border="0" cellpadding="0" frame="void"> <tbody> <tr> <td style="width: 200px; border: 1px solid #ffffff;" valign="top"> <p style="text-align: left;">Вересень/2011 - сьогодні</p> </td> <td style="width: 824px; border: 1px solid #ffffff;"> <p><strong>Житомирський технологічний коледж</strong></p> <p>монтаж, обслуговування засобів і систем автоматизації технологічного виробництва</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p><strong><span style="text-decoration: underline;">Курси і тренінги</span></strong></p> <p>2013 – Курс поглибленого вивчення англійської мови</p> <p><strong><span style="text-decoration: underline;">Додаткові відомості</span></strong></p> <ul> <li>дата народження: 1996-05-28;</li> <li>володіння іноземними мовами: <em>Англійська</em> – вільно; <em>Німецький</em> – базовий;</li> <li>знання комп’ютера: впевнений користувач ПК (пакет MS Office; поштові програми; Інтернет; знання програм КОМПАС, sPlan, Adobe Photoshop; );</li> <li>права: категорії В і С.</li> </ul> <p><strong><span style="text-decoration: underline;">Особисті якості:</span></strong></p> <ul> <li>активна життєва позиція, цілеспрямованість;</li> <li>організаторські якості, комунікабельність;</li> <li>відповідальність, оперативність, оптимізм;</li> <li>креативність, ініціативність;</li> <li>легко навчаюсь. </li> </ul> <p align="center"><strong>Зразок резюме - студента з мінімальним досвідом роботи</strong></p> <p align="center"><strong>Іванов Іван Іванович</strong></p> <p align="center"><strong>(Ivan I. </strong><strong>Ivanov</strong><strong>)</strong></p> <p align="center"><strong>Посада у компанії з дружнім колективом, де я зміг би застосувати набуті знання та навички, а також навчитись новому</strong></p> <p align="center"><strong>Побажання</strong> – робота за фахом, яка потребує знань іноземних мов (англійська) з наступним їх вдосконаленням</p> <p><strong>Моб. телефон</strong>: +38 063 123-45-67</p> <p><strong>E-mail</strong>: [email protected]</p> <p align="center"><strong><span style="text-decoration: underline;">Досвід роботи</span></strong></p> <table style="height: 278px; width: 1024px; border: 0px solid #ffffff;" border="0" cellpadding="0" frame="void"> <tbody> <tr> <td style="border: 1px solid #ffffff;" valign="top"> <p>Грудень/2014 – Лютий/2015</p> </td> <td style="border: 1px solid #ffffcc;"> <p><strong>"Коростенський завод МДФ", м. Житомир</strong> – виробнича практика</p> <p><strong><em>слюсар КВП і А</em></strong><strong><em></em></strong></p> <p>- діагностика та налагодження автоматизованих систем;</p> <p>- складання графіків ТО обладнання;</p> <p>- складання графіків повірки засобів вимірювань</p> </td> </tr> <tr> <td style="border: 1px solid #ffffff;" valign="top"> <p>Липень/2014 - Серпень/2014</p> </td> <td style="border: 1px solid #ffffff;"> <p><strong>ТОВ "ВТП БУТОН", м. Житомир</strong> – виробничо-торгівельне підприємство<br /> <strong><em>технік</em></strong></p> <p>- розробка конструкторської та робочої документації;</p> <p>- монтаж блоків управління автоматикою</p> </td> </tr> <tr> <td style="width: 200px; border: 1px solid #ffffff;" valign="top"> <p>Січень/2014 - Лютий/2014</p> </td> <td style="width: 824px; border: 1px solid #ffffff;"> <p><strong>"Житомирський картонний комбінат" м. Житомир </strong>– виробнича практика<br /> <strong><em>слюсар КВП і А</em></strong><strong><em></em></strong></p> <p>- технічне обслуговування автоматизованих систем і засобів автоматики</p> <p>- повірка засобів вимірювання</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p align="center"><strong><span style="text-decoration: underline;">Освіта</span></strong></p> <table style="width: 1024px; border: 0px solid #ffffff;" border="0" cellpadding="0" frame="void"> <tbody> <tr> <td style="width: 200px; border: 1px solid #ffffff;" valign="top"> <p style="text-align: left;">Вересень/2011 - сьогодні</p> </td> <td style="width: 824px; border: 1px solid #ffffff;"> <p><strong>Житомирський технологічний коледж</strong></p> <p>монтаж, обслуговування засобів і систем автоматизації технологічного виробництва</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p><strong><span style="text-decoration: underline;">Курси і тренінги</span></strong></p> <p>2013 – Курс поглибленого вивчення англійської мови</p> <p><strong><span style="text-decoration: underline;">Додаткові відомості</span></strong></p> <ul> <li>дата народження: 1996-05-28;</li> <li>володіння іноземними мовами: <em>Англійська</em> – вільно; <em>Німецький</em> – базовий;</li> <li>знання комп’ютера: впевнений користувач ПК (пакет MS Office; поштові програми; Інтернет; знання програм КОМПАС, sPlan, Adobe Photoshop; );</li> <li>права: категорії В і С.</li> </ul> <p><strong><span style="text-decoration: underline;">Особисті якості:</span></strong></p> <ul> <li>активна життєва позиція, цілеспрямованість;</li> <li>організаторські якості, комунікабельність;</li> <li>відповідальність, оперативність, оптимізм;</li> <li>креативність, ініціативність;</li> <li>легко навчаюсь. </li> </ul> Спілкування з роботодавцем 2015-01-23T08:44:08Z 2015-01-23T08:44:08Z http://ztk.zt.ua/index.php/2015-01-23-08-37-25/2015-01-23-08-46-36 Administrator [email protected] <p><em>Працевлаштування</em><strong> – </strong>серйозна річ, і кандидат у всіх своїх проявах повинен виглядати солідно. Якщо Ваша професія вимагає наявності порт фоліо (виконаних робіт та напрацювань певної особи), створіть власну сторінку в Інтернеті та зробіть на неї посилання в резюме. Якщо роботодавець вирішить з нею ознайомитись, він легко це зможе зробити.<strong> </strong></p> <p align="center"><strong>Найбільш важливі якості претендентів для роботодавця:</strong></p> <ul> <li><strong><em>Комунікабельність</em></strong>. Роботодавець оцінить Ваш досвід щодо виступів, уміння брати участь у презентаціях, грамотно і ефективно складати документи. </li> <li><strong><em>Відвертість у спілкуванні</em></strong>. Для роботодавця важливо, щоб Ви могли порозумітися із клієнтами та з колективом організації, а також вміли представити організацію перед клієнтами і партнерами, якщо у цьому буде необхідність.</li> <li><strong><em>Ініціатива</em></strong>. Роботодавець шукає людей, які могли б привнести свіжі ідеї в організацію.</li> <li><strong><em>Відповідальність</em></strong>. Чи проводили Ви особисто які-небудь заходи? За що Ви несли відповідальність на Вашій попередній роботі (навчанні)?</li> <li><strong><em>Організаторські здібності</em></strong>.</li> <li><strong><em>Упевненість у своїх силах</em></strong>.</li> <li><strong><em>Енергійність</em></strong>. Чи будете Ви активні в роботі, чи робота для Вас - пасивне виконання покладених обов'язків? Чи згодні Ви, за необхідності, працювати по вихідних, у понаднормовий час?</li> <li><strong><em>Гнучкість</em></strong>. Здібність до самонавчання, здатність швидко орієнтуватися в інформаційному середовищі, пристосовуватися до технологічних, інформаційних, юридичних змін.</li> <li><strong><em>Подолання конфліктних ситуацій</em></strong>.</li> </ul> <p><em>Співбесіда</em> – це попередня зустріч обох зацікавлених сторін, у процесі якої з'ясовується відповідність Вашого професійного рівня вимогам  вакансії.</p> <p><em>Співбесіда з роботодавцем</em> – важливий етап процесу пошуку роботи. Часто успіх залежить від уміння показати себе з кращого боку, справити гарне враження, переконати роботодавця, що Ви – саме та людина, яка йому потрібна.</p> <p align="center"><strong>Дотримуйтесь головних правил співбесіди, а саме:</strong></p> <ul> <li>приходьте вчасно;</li> <li>поводьте себе спокійно, впевнено і коректно;</li> <li>будьте доброзичливі;</li> <li>при знайомстві посміхніться та запам'ятайте ім'я співрозмовника;</li> <li>зачекайте на запрошення сісти;</li> <li>Вам можуть запропонувати заповнити анкету або пройти тест – не відмовляйтесь і не вступайте в суперечку;</li> <li>сидіть прямо, тримайте зоровий контакт зі співрозмовником, проявляйте увагу та зацікавленість, інтонація голосу повинна бути привітною та виразною;</li> <li>якщо Вам незрозуміле питання, правильним буде уточнити його;</li> <li>відповідайте стисло та по суті. Інформація про Вас повинна бути точною, правдивою та достовірною;</li> <li>слухайте, що Вам говорять;</li> <li>покажіть своє бажання дізнатись про те, чого Ви не знаєте;</li> <li>не треба перебивати роботодавця, щоб вставити своє зауваження;</li> <li>не треба показувати свою надмірну зацікавленість, навіть якщо Ви дуже бажаєте зайняти вакансію;</li> <li>підготуйте перелік своїх питань до роботодавця.</li> </ul> <p align="center"><strong>Як правильно закінчити співбесіду:</strong></p> <ul> <li>переконайтесь, що роботодавець отримав від Вас повну і чітку інформацію;</li> <li>домовтесь, протягом якого часу Ви можете очікувати на відповідь;</li> <li>поцікавтесь, чи можете Ви зателефонувати самі й дізнатися про результат;</li> <li>посміхніться та подякуйте роботодавцю за розмову;</li> <li>після співбесіди проаналізуйте Ваші дії та шанси на працевлаштування.</li> </ul> <p align="center"><strong>Як залишитись на новій роботі:</strong></p> <p>Якщо роботодавець зробив свій вибір, Ви повинні пам'ятати, що "ідеальний" співробітник:</p> <ul> <li>вміє працювати в команді;</li> <li>запитує, якщо чогось не зрозумів, а не виконує доручення мовчки та з помилками;</li> <li>вчасно приходить на роботу;</li> <li>відповідно одягається;</li> <li>ввічливий і дружелюбний;</li> <li>вміє сприймати критику;</li> <li>проявляє ініціативу в роботі;</li> <li>любить свою роботу;</li> <li>гнучкий;</li> <li>чесний;</li> <li>націлений на високі стандарти в роботі.</li> </ul> <p><strong>ПАМ'ЯТАЙТЕ! Будь-який результат – це досвід та ще один крок до мети.</strong></p> <p><em>Працевлаштування</em><strong> – </strong>серйозна річ, і кандидат у всіх своїх проявах повинен виглядати солідно. Якщо Ваша професія вимагає наявності порт фоліо (виконаних робіт та напрацювань певної особи), створіть власну сторінку в Інтернеті та зробіть на неї посилання в резюме. Якщо роботодавець вирішить з нею ознайомитись, він легко це зможе зробити.<strong> </strong></p> <p align="center"><strong>Найбільш важливі якості претендентів для роботодавця:</strong></p> <ul> <li><strong><em>Комунікабельність</em></strong>. Роботодавець оцінить Ваш досвід щодо виступів, уміння брати участь у презентаціях, грамотно і ефективно складати документи. </li> <li><strong><em>Відвертість у спілкуванні</em></strong>. Для роботодавця важливо, щоб Ви могли порозумітися із клієнтами та з колективом організації, а також вміли представити організацію перед клієнтами і партнерами, якщо у цьому буде необхідність.</li> <li><strong><em>Ініціатива</em></strong>. Роботодавець шукає людей, які могли б привнести свіжі ідеї в організацію.</li> <li><strong><em>Відповідальність</em></strong>. Чи проводили Ви особисто які-небудь заходи? За що Ви несли відповідальність на Вашій попередній роботі (навчанні)?</li> <li><strong><em>Організаторські здібності</em></strong>.</li> <li><strong><em>Упевненість у своїх силах</em></strong>.</li> <li><strong><em>Енергійність</em></strong>. Чи будете Ви активні в роботі, чи робота для Вас - пасивне виконання покладених обов'язків? Чи згодні Ви, за необхідності, працювати по вихідних, у понаднормовий час?</li> <li><strong><em>Гнучкість</em></strong>. Здібність до самонавчання, здатність швидко орієнтуватися в інформаційному середовищі, пристосовуватися до технологічних, інформаційних, юридичних змін.</li> <li><strong><em>Подолання конфліктних ситуацій</em></strong>.</li> </ul> <p><em>Співбесіда</em> – це попередня зустріч обох зацікавлених сторін, у процесі якої з'ясовується відповідність Вашого професійного рівня вимогам  вакансії.</p> <p><em>Співбесіда з роботодавцем</em> – важливий етап процесу пошуку роботи. Часто успіх залежить від уміння показати себе з кращого боку, справити гарне враження, переконати роботодавця, що Ви – саме та людина, яка йому потрібна.</p> <p align="center"><strong>Дотримуйтесь головних правил співбесіди, а саме:</strong></p> <ul> <li>приходьте вчасно;</li> <li>поводьте себе спокійно, впевнено і коректно;</li> <li>будьте доброзичливі;</li> <li>при знайомстві посміхніться та запам'ятайте ім'я співрозмовника;</li> <li>зачекайте на запрошення сісти;</li> <li>Вам можуть запропонувати заповнити анкету або пройти тест – не відмовляйтесь і не вступайте в суперечку;</li> <li>сидіть прямо, тримайте зоровий контакт зі співрозмовником, проявляйте увагу та зацікавленість, інтонація голосу повинна бути привітною та виразною;</li> <li>якщо Вам незрозуміле питання, правильним буде уточнити його;</li> <li>відповідайте стисло та по суті. Інформація про Вас повинна бути точною, правдивою та достовірною;</li> <li>слухайте, що Вам говорять;</li> <li>покажіть своє бажання дізнатись про те, чого Ви не знаєте;</li> <li>не треба перебивати роботодавця, щоб вставити своє зауваження;</li> <li>не треба показувати свою надмірну зацікавленість, навіть якщо Ви дуже бажаєте зайняти вакансію;</li> <li>підготуйте перелік своїх питань до роботодавця.</li> </ul> <p align="center"><strong>Як правильно закінчити співбесіду:</strong></p> <ul> <li>переконайтесь, що роботодавець отримав від Вас повну і чітку інформацію;</li> <li>домовтесь, протягом якого часу Ви можете очікувати на відповідь;</li> <li>поцікавтесь, чи можете Ви зателефонувати самі й дізнатися про результат;</li> <li>посміхніться та подякуйте роботодавцю за розмову;</li> <li>після співбесіди проаналізуйте Ваші дії та шанси на працевлаштування.</li> </ul> <p align="center"><strong>Як залишитись на новій роботі:</strong></p> <p>Якщо роботодавець зробив свій вибір, Ви повинні пам'ятати, що "ідеальний" співробітник:</p> <ul> <li>вміє працювати в команді;</li> <li>запитує, якщо чогось не зрозумів, а не виконує доручення мовчки та з помилками;</li> <li>вчасно приходить на роботу;</li> <li>відповідно одягається;</li> <li>ввічливий і дружелюбний;</li> <li>вміє сприймати критику;</li> <li>проявляє ініціативу в роботі;</li> <li>любить свою роботу;</li> <li>гнучкий;</li> <li>чесний;</li> <li>націлений на високі стандарти в роботі.</li> </ul> <p><strong>ПАМ'ЯТАЙТЕ! Будь-який результат – це досвід та ще один крок до мети.</strong></p>